Ćwiczmy dla zdrowia i sylwetki

Posted on 28 października 2015

images (68)Nadwaga staje się już problemem cywilizacyjnym, choroba współczesnego pokolenia. Cierpią na nią już nie tylko dorośli, ale również i dzieci. Nie pomaga stosowanie diety i ograniczanie spożywanych pokarmów. Każde działanie w kierunku zrzucenia wagi powinno być oparte również na ćwiczeniach fizycznych. Ćwiczenia są bardzo ważnym, wręcz niezbędnym elementem wali z nadwagą. Ćwiczenia nie tylko pomagają zgubić zbędne kilogramy, ale także z powodzeniem zapobiegają chorobom serca i wielu innym problemom zdrowotnym. A także dają nam siłę, większą porcję energię i pomagają zredukować wszechobecny stres.

Ćwiczenia należy jednak wykonywać rozsądnie, aby się przy tym nie przetrenować i nie zmęczyć zbytnio, bo w konsekwencji może to prowadzić do znudzenia i zniechęcenia.  rozpocząć od umiarkowanie trudnych, stopniowo podnosząc ich poziom 3 razy w tygodniu w sesjach po 20 minut. Jednak muszą być one odpowiednio dobrane. Bowiem wykonywane nieprawidłowo i bez konkretnego planu mogą nam nie tylko nie pomoc, ale i zaszkodzić. Korzyści z regularnych ćwiczeń mają również dobroczynny wpływ na nasze codzienne życie i dobre samopoczucie. Dzięki nim, zapobiegniemy takim chorobom jak: cukrzyca, wysokie ciśnienie, rak piersi czy osteoporoza. Nie należy się jednak forsować i przeciążać organizmu bo może to spowodować kontuzje lub inne problemy zdrowotne. Najlepiej wybrać czynności, które sprawiają nam przyjemność.

Leave a Reply

?>